CONTACT

BEZOEKADRES :
Oranjelaan 104, 3862 CX Nijkerk

Algemeen nummer: 033-7210555
Receptenlijn: 033-7210560
Email: infohuisartsen@denijeveste.nl

Spoednummer : 033-2458282

Buiten praktijkuren: Huisartsenpost Meander Medisch Centrum Amersfoort: 0900 – 3311233

OPENINGSTIJDEN

De praktijk is op werkdagen geopend van 8.00 uur tot 17.00 uur.

NIEUWS

Trots kunnen wij melden dat de huisartsenpraktijk op 20 mei 2016 weer geaccrediteerd is volgens de NHG praktijk accreditatie. Jaarlijks wordt onze praktijkvoering getoetst op een aantal criteria en op het doorvoeren van verbeteringen.

Unknown

HUISARTSEN
null

 A.C.  VISSER

null

J.RENOOIJ

null

I.L.T. HESP

null

W. KARS

null

C.A.M. VAN KREVEL

null

L.L. KLEIJER

null

M.J. TERKEN

null

J.J. VAN DAALEN

De Huisartsen van de Nije Veste bestaan uit vier nauw met elkaar samenwerkende huisartsenduo’s;

  • Mevrouw Visser en mevrouw Renooij
  • Mevrouw Hesp en de heer Kars
  • Mevrouw van Krevel en mevrouw Kleijer
  • Mevrouw Terken en de heer van Daalen

U heeft als patiënt uw eigen huisartsenduo waar u voor de dagelijkse huisartsenzorg terecht kunt. Bij afwezigheid van uw eigen huisarts kunt u bij een andere huisarts terecht.

HUISARTSEN SPREEKUUR
Mevrouw Renooij maandag, dinsdagochtend, woensdag en donderdag
Mevrouw Visser dinsdag, donderdagochtend en vrijdag
Mevrouw Hesp dinsdag, donderdag en vrijdagochtend
De heer Kars maandag, dinsdagochtend, woensdag en vrijdag
De heer van Daalen maandag, dinsdagochtend, woensdag, donderdag en vrijdag
Mevrouw Terken maandag, dinsdag en donderdag
Mevrouw van Krevel dinsdag, woensdag en vrijdag
Mevrouw Kleijer maandag, donderdag en vrijdag
TEAM
null

ESTHER

KERSBERGEN

POH GGZ

null

ESTHER

ROOIJAKKERS

POH GGZ

null

ROELIENE

VERKERK

POH GGZ

null

ALINDE

VAN DEN BORN

PRAKTIJKMANAGER

null

ANNEMARIEKE

HAZELEGER

POH-S

null

JACOLINE

MULDER

POH-S

null

JESSICA

CIRKEL

POH-S

null

ANITA

VAN BEEK

POH-S

null

JOSINE

MOES

POH-S

null

CAROLINE

DEN OUDSTEN

POH-S

null

YVONNE
VAN VLERKEN
DOKTERSASSISTENTE

null

VANESSA
BERKHOUT
DOKTERSASSISTENTE

null

MONIQUE
BUSKOP
DOKTERSASSISTENTE

null

SIMONE
VAN DER VLIET
DOKTERSASSISTENTE

null

MINKA
WALLET
DOKTERSASSISTENTE

null

GEA
VAN DEN HAM
DOKTERSASSISTENTE

null

MARLIES
VAN ZANTEN
DOKTERSASSISTENTE

null

LIESBETH
VAN ESVELD
DOKTERSASSISTENTE

null

LIANNE
VAN ‘T VELD
DOKTERSASSISTENTE

null

JOLANDA
MICHIELSEN
DOKTERSASSISTENTE

null

GERDA
VAN DE VIS
DOKTERSASSISTENTE

ZORGAANBOD

Voor de volgende onderzoeken of ingrepen kunt u bij ons terecht. Op Thuisarts.nl kunt u ook meer informatie vinden.

HART EN VATEN

HART- EN VAAT- AANDOENINGEN

Informatie over hartfilm (ECG), cardiac event recording (CAR), vaatonderzoek, spreekuur hart- en vaat ziekten, stoppen met roken.

DIABETES

DIABETES

Informatie over diabetes ketenzorg, spreekuur diabetes.

LONGAANDOENINGEN

LONGAANDOENINGEN

Informatie over longzorg Nijkerk, longfunctieonderzoek, spreekuur chronische longziekten.

INGREPEN

(CHIRURGISCHE) INGREPEN

Informatie over kleine chirurgische ingrepen, sterilisatie, spiraal plaatsen.

ONDERZOEKEN

AANVULLENDE ONDERZOEKEN

Informatie over bloed prikken, röntgenfoto & echo.

null

SPREEKUUR POH-S & POH-GGZ

SPREEKUUR POH-S & POH-GGZ

Informatie over spreekuur praktijkondersteuner somatiek (POH-S) & praktijkondersteuner geestelijke gezondheidszorg (POH-GGZ).

SPREEKUUR ASSISTENTEN

SPREEKUUR ASSISTENTEN

Informatie over wratten aanstippen, oren uitspuiten, urine-onderzoek.

BLOEDDRUKMETING

24-UURS BLOEDDRUKMETING

Informatie over de 24-uurs bloeddruk meting.

HART- EN VAATAANDOENINGEN

Voor het maken van een hartfilmpje krijgt u een afspraak bij de doktersassistente. Zij plakt hiervoor elektroden op uw huid die de activiteit van het hart registreert. Uit het hartfilmpje is veel informatie te krijgen over de werking van de hartspier. Voor het bespreken van de uitkomst van het hartfilmpje krijgt u een vervolgafspraak bij uw huisarts.

Dit onderzoek is bedoeld om hartritmestoornissen te registreren op momenten dat u er last van heeft. U krijgt een afspraak bij de doktersassistente voor alle instructies. U krijgt een kastje in bruikleen dat met electrodes aan uw huid bevestigd wordt. Deze registreren uw hartactie. U houdt uw klachten bij met behulp van een klachtendagboek. Na maximaal 13 dagen levert u het weer in. De registraties worden door de cardiologen van het Meander Medisch Centrum beoordeeld, waarna uw huisarts de uitslag ontvangt. U bespreekt de uitslag met uw huisarts.

U krijgt een vaatonderzoek van de benen als er een vermoeden is van vernauwing van de bloedvaten in de benen. U maakt hiervoor een afspraak bij de assistente. Met een echoapparaat worden de bloedvaten bij de enkels opgezocht en door middel van ultrageluid (echo) wordt de bloedstroom hoorbaar gemaakt. Vervolgens wordt de bloeddrukband om de onderbenen bevestigd en om beurten opgepompt. Het oppompen van de banden kan wat pijnlijk zijn. Hetzelfde gebeurt bij beide bovenarmen. Voor het bespreken van de uitslag maakt u een afspraak bij uw huisarts.

Om risicofactoren voor hart- en vaatziekten in kaart te brengen is een speciaal spreekuur ontwikkeld. Risicofactoren zijn met name hoge bloeddruk, roken, suikerziekte, hoog cholesterol, overgewicht, weinig bewegen en het voorkomen van hart- en vaatziekten in de familie. U kunt hiervoor terecht bij uw huisarts of praktijkondersteuner. Wanneer blijkt dat u een verhoogd risico heeft komt u in aanmerking voor behandeling. De praktijkondersteuner is hiervoor speciaal opgeleid. De begeleiding bestaat uit een driemaandelijkse controle bij de praktijkondersteuner en een jaarcontrole bij uw huisarts.

Bespreekt u uw voornemen om te stoppen met roken eerst met uw huisarts. Wanneer u intensieve begeleiding en eventuele ondersteuning met medicijnen wenst, kan het zijn dat de huisarts u verwijst naar de praktijkondersteuner. Voor meer informatie omtrent stoppen met roken en ondersteunende medicijnen kunt u alvast kijken op de website www.stivoro.nl. Of u leest de patiënten informatiebrieven rondom Stoppen met roken

DIABETES

Naar verwachting zal het aantal mensen met diabetes mellitus type 2 in de toekomst snel toenemen. Om de aandoening beter in kaart te brengen en beter te behandelen is een speciaal zorgprogramma ontwikkeld. Dit betekent dat alle betrokken medewerkers intensief samenwerken voor het beste resultaat. Het gaat dan om uw huisarts en praktijkondersteuner diabetes, de internist, diëtist, podotherapeut en oogarts. Ook de Huisartsen van de Nije Veste nemen deel aan dit zogenaamde ketenzorgprogramma.

Patiënten met diabetes mellitus type 2 (‘suikerziekte’) bezoeken op regelmatige basis de praktijkondersteuner chronische ziekte, meestal elke drie maanden. Zij controleert uw bloedsuiker, geeft adviezen en verwijst u zo nodig door naar andere hulpverleners zoals de oogarts, dietist of podotherpaeut. Zij bespreekt met u de benodigde medicatie en schrijft die voor na akkoord van uw huisarts. Jaarlijks komt u bij uw huisarts op het spreekuur voor controle van de bloedvaten en het bespreken van uw gezondheid.

LONGAANDOENINGEN

Longzorg Nijkerk is een uniek samenwerkingsverband tussen longarts, huisarts, apotheek en alle overige zorgverleners op het gebied van astma of COPD. Het doel is om betere zorg aan patiënten met een longaandoening te geven door onder andere snellere diagnostiek en een betere samenwerking te realiseren. Deze nieuwe opzet voor longzorg geldt voor alle mensen met de diagnose COPD en/of astma of het vermoeden daarvan, die ingeschreven staan bij één van de Nijkerkse huisartsenpraktijken. De zorg wordt vergoed.

Wat houdt het project Longzorg Nijkerk in?

  1. Diagnostiek in Gezondheidscentrum Corlaer
    Patiënten met een (vermoeden van) een longaandoening krijgen een uitgebreide longfunctietest in Gezondheidscentrum Corlaer in de zogenaamde bodybox. Dit is een glazen cabine (soort telefooncel) waarmee specialistisch longfunctieonderzoek wordt uitgevoerd. Dit zorgt voor een exacte diagnose waardoor in een vroeg stadium de juiste begeleiding en medicijnen gestart kan worden. De longarts bespreekt met u de uitslag van de bodybox en adviseert uw huisarts over het verdere beleid. Het vervolgtraject is verder in handen van uw huisarts en praktijkondersteuner.
  2. Inzage in wensen en behoeften van de patiënt
    Een groot deel van de COPD-patiënten krijgt een (online) vragenlijst toegestuurd, die inzicht geeft in de wensen en behoeften van de patiënt. De praktijkondersteuner gaat hierover met de patiënt in gesprek. Samen met de patiënt zal de praktijkondersteuner kijken waar knelpunten zitten en haalbare doelen afstemmen voor een zo optimaal mogelijk functioneren, ondanks COPD. De uitkomst hiervan wordt meegenomen in een overleg tussen de longarts en de huisarts.
  3. Gebruik van het Persoonlijk Gezondheid Dossier (PGD)
    U krijgt toegang tot uw eigen PGD, meer informatie hierover vindt u op www.pgdnijkerk.nl.  De relevante gegevens van de betrokken zorgverleners worden in het PGD gedeeld. Hierdoor zijn u en uw zorgverlener goed geïnformeerd.

Als u al bekend bent met astma of COPD, wat verandert er dan voor u?

De zorg van uw huisarts en de begeleiding van de praktijkondersteuner gaat gewoon door zoals u gewend bent. Uw huisarts met praktijkondersteuner blijft uw eerste aanspreekpunt. Deze nieuwe vorm van zorg valt onder huisartsenzorg en gaat niet ten koste van uw eigen risico. Wel kan het zijn dat de bekostiging anders op het declaratieoverzicht van uw zorgverzekeraar wordt aangeduid.

Komend jaar krijgen alle mensen met COPD een uitnodiging voor een éénmalig bezoek aan de longpoli op gezondheidscentrum Corlaer. Deze uitnodiging krijgt u via uw praktijkondersteuner.

Een spirometrie is een blaastest waarbij de longinhoud wordt gemeten en de kracht waarmee u de lucht kunt uitblazen. U moet een aantal keer flink blazen waarbij gekeken wordt of de longinhoud verandert als u bepaalde medicijnen via een voorzetkamer inademt. Aan de hand van de uitslag wordt bekeken of er aanwijzingen zijn voor bijvoorbeeld astma of longemfyseem (COPD). Na overleg met uw huisarts bespreekt de praktijkondersteuner met u de uitslag.

Astma en longemfyseem (COPD) zijn chronische longziekten. Bij beide aandoeningen is regelmatige controle is van belang voor het behoud van een goede conditie van de luchtwegen. Voor mensen met astma en/of COPD is een speciaal spreekuur. De praktijkondersteuner astma/COPD is hiervoor speciaal opgeleid. Zij verricht bij u een longfunctietest geeft leefstijladviezen en schrijft in overleg met uw huisarts medicijnen voor.

CHIRURGISCHE INGREPEN

Voor het verwijderen van kleine en onschuldige huidafwijkingen kunt u in onze praktijk terecht. U maakt eerst een afspraak bij uw huisarts voor het beoordelen van de afwijking. Als besloten wordt om het te verwijderen krijgt u een vervolgafspraak. Soms kan het zijn dat een andere huisarts de huidafwijking verwijdert vanwege specifieke bekwaamheid. Bij enige twijfel sturen we de verwijderde huidafwijking op voor nader onderzoek. U belt zelf over de uitslag. De kosten van dit aanvullende onderzoek kan afgaan van uw eigen risico.

U kunt als man bij ons terecht om u te laten steriliseren. Eerst krijgt u een intakegesprek bij de huisarts die hierin gespecialiseerd is. De tweede afspraak duurt 45 minuten en daarin zal de ingreep plaatsvinden. Alle informatie over de sterilisatie vindt u in onze folder. Aan deze ingreep zijn kosten verbonden die van uw eigen risico afgaan.

Als u samen met uw huisarts hebt besproken dat u een spiraal wilt laten plaatsen, krijgt u een afspraak hiervoor. Het plaatsen van een spiraal gebeurt meestal tijdens of vlak na de menstruatie. De baarmoedermond staat in die periode een beetje open. Voor de plaatsing van het spiraal brengt de arts een speculum (eendenbek) in de vagina. Daarna wordt de baarmoedermond goed schoongemaakt met jodium. Via een dun buisje wordt het spiraal ingebracht. Dit kan een onaangenaam en krampend gevoel geven. U mag een uur voor plaatsing een pijnstiller, bijvoorbeeld ibuprofen 400 mg innemen of 1000mg paracetamol. Zo’n zes weken na de plaatsing komt u voor controle terug op het spreekuur.

AANVULLENDE ONDERZOEKEN

Voor bloedafname kunt u dagelijks terecht op de begane grond van het gezondheidscentrum bij het Meander Diagnostisch Centrum. U kunt zonder afspraak terecht. Neem uw legitimatiebewijs mee. Aan dit aanvullende onderzoek zijn kosten verbonden die van uw eigen risico kunnen afgaan. Openingstijden: 7.30-12.30 uur en 13.00-16.00 uur.

Voor het maken van een röntgenfoto of echo kunt u ook terecht op de begane grond van het gezondheidscentrum bij het Meander Diagnostisch Centrum. Voor het maken van een röntgenfoto hoeft geen afspraak te maken, wel voor het maken van een echo. U belt dan met telefoonnummer 033-8506070. Openingstijden röntgenfoto’s: dagelijks van 08.30-16.30 uur echo:maandag van 08.30-16.30 uur en donderdag van 08.15-14.15 uur. We wijzen u erop dat aanvullend onderzoek, zoals röntgenfoto’s en echo’s, van uw eigen risico kunnen afgaan.

SPREEKUUR POH

In de huisartsenpraktijk werken twee verschillende praktijkondersteuners;

  • Praktijkondersteuner somatiek (POH-S)
  • Praktijkondersteuners geestelijke gezondheidszorg (POH-GGZ)

Praktijkondersteuner somatiek (POH-S)

De POH-S is opgeleid om patiënten met diverse (vooral chronische) aandoeningen te begeleiden en te behandelen. Er zijn speciale spreekuren voor suikerziekte, hart- en vaatziekten en longziekten zoals astma en COPD. Ook voor adviezen rond stoppen met roken kunt u bij hen terecht.

Praktijkondersteuner geestelijke gezondheidszorg (POH GGZ)

De praktijkondersteuner GGZ is gespecialiseerd in de begeleiding van mensen met psychische klachten zoals bijvoorbeeld somberheid of stress. Samen met u zal de praktijkondersteuner proberen de problemen te verhelderen en u handreikingen te geven. Soms is een aantal gesprekken al voldoende om u te helpen. Wanneer blijkt dat u meer langdurige en gespecialiseerde hulp nodig heeft, kan de POH-GGZ, in overleg met u en de huisarts, u gericht verder verwijzen. Zij is goed op de hoogte van welke mogelijkheden er zijn en werkt nauw samen met uw huisarts.

SPREEKUUR ASSISTENTEN

Voor het wrattenspreekuur maakt u een afspraak met de dokterskassistente. De assistente stipt de wratten aan. Het verwijderen van wratten met stikstof gebeurt door middel van bevriezing en is vaak wat pijnlijk. Voor een goed resultaat moeten de wratten vaak meerdere keren worden aangestipt.

Voor het uitspuiten van oren graag 3 dagen voor de afspraak starten met druppelen. U kunt daarvoor de huishoudelijke oliën gebruiken zoals olijfolie, slaolie enz.

U kunt bij onze balie gratis een urinepotje afhalen als u uw urine na wilt laten kijken.Wij ontvangen de urines het liefst in deze potjes. De uitslag is vaak onbetrouwbaar in eigen gewassen potjes. Graag urines tussen 8.00-10.00 uur inleveren en na opvangen in de koelkast bewaren tot het moment dat u het potje wegbrengt naar de praktijk. Vermeld bij het afgeven van de urine wat uw klachten precies zijn.

24-UURS BLOEDDRUKMETING

Uw huisarts of praktijkondersteuner laat een 24-uurs bloeddrukmeting doen bij onduidelijkheid over uw mogelijk chronisch te hoge bloeddruk. De bloeddrukmeter wordt door de praktijkondersteuner om uw bovenarm aangebracht en u krijgt van haar uitleg en instructie. Deze speciale bloeddrukmeter meet met regelmaat (elke twintig minuten overdag en ’s nachts om de twee uur) uw bloeddruk. Voor het bespreken van de uitslag maakt u een afspraak bij uw huisarts of praktijkondersteuner.

OVERIGE INFORMATIE

Om een goede kwaliteit en continuïteit van zorg te kunnen bieden, wordt er in de huisartsenpraktijk een dossier met uw medische gegevens bijgehouden waarin ook de registratie van uw contacten met de huisarts of andere medewerkers  te vinden is. Op al deze verzamelde gegevens zijn de bepalingen van toepassing van de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Alle medewerkers van Huisartsen van de Nije Veste die toegang hebben tot uw dossier zijn gebonden aan hun beroepsgeheim. Wij zijn continu alert dat met uw gegevens vertrouwelijk wordt omgegaan. Wij handhaven hiervoor een speciaal protocol. Onze huisartsenpraktijk werkt mee aan wetenschappelijk onderzoek. Dit houdt in dat data worden uitgewisseld met onderzoeksinstelling het Juliuscentrum ten behoeve van wetenschappelijk onderzoek. Dit gebeurt uitsluitend geanonimiseerd. Uw recht op bescherming van uw persoonsgegevens wordt hiermee niet geschonden.

Elektronisch patiëntendossier delen moet dit?

Uw medische dossier kan niet automatisch ingezien worden door andere zorgverleners zoals bijvoorbeeld de huisartsenpost of het ziekenhuis. U moet hiervoor eerst toestemming geven. Na deze toestemming kunnen zorgverleners onder andere uw medicatielijst inzien en het overzicht van de ziektes die u heeft. Dit verloopt via een beveiligd netwerk. U kunt uw medische dossier laten openstellen via het Toestemmingsformulier “Ik geef toestemming”. Leest u vooraf nauwkeurig de brochure door: “Uw medische gegevens elektronisch delen? Alleen met uw toestemming!”

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190. Een folder van de SKGE kunt u krijgen aan de balie bij de huisartsenpraktijk.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. 

Klik hieronder om naar het formulier te gaan om uw klacht bij de huisarts in te dienen :

Klachtenformulier

Heeft u bruikbare tips over hoe wij onze patiënten beter van dienst zouden kunnen zijn, laat het ons dan weten via onderstaand suggestieformulier! Hartelijk dank hiervoor, wij zullen uw suggesties in overweging nemen.

Klik hieronder om naar het formulier te gaan :

Suggestieformulier

Moet ik de huisartsenkosten zelf betalen?

De vergoeding van uw ziektekosten verschilt per verzekering.

Uw bezoek aan de huisarts wordt door uw verzekeraar altijd volledig vergoed. Het aanvullend onderzoek zoals bloedonderzoek, een röntgenfoto of het afnemen van kweekmateriaal behoort tot uw eigen risico en wordt pas na gebruik van het eigen risico vergoed. Dit geldt ook voor doorverwijzingen naar de specialist. Daarnaast worden bepaalde medicijnen niet vergoed en zijn de kosten van verbandmateriaal vaak voor eigen rekening. Niet alle zorgverzekeraars vergoeden de zorg in bepaalde ziekenhuizen. raadpleeg dus altijd uw polis om uw vergoedingen na te gaan. Meer uitleg vindt u op www.watzegtmijnpolis.nl.

AFSPRAAK MAKEN

Voor een bezoek aan de huisarts, de doktersassistente of de praktijkondersteuner kunt u op de volgende manieren een afspraak maken:

TELEFONISCH

TELEFONISCH

Bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur op Tel. 033 - 721 05 55

BALIE HUISARTSEN

BALIE HUISARTSEN

Tussen 8.00 en 17.00 uur: Oranjelaan 104, 1e verdieping

ONLINE WEBAGENDA

WEBAGENDA

Mocht u problemen ervaren met inloggen laat het ons weten via de assistente.

Een afspraak bij de huisarts duurt 10 minuten. Heeft u meer dan één klacht? Of verwacht u meer dan 10 minuten nodig te hebben? Maak dan een dubbele afspraak.

U kunt een huisbezoek aanvragen als u niet in staat bent om naar de praktijk te komen. U kunt dan het beste voor 11.00 uur bellen. De bezoeken worden eind van de ochtend of eind van de middag afgelegd. Omdat er in de praktijk betere onderzoek- en behandelmogelijkheden zijn, vragen wij u om indien mogelijk naar de praktijk te komen.

Het komt steeds vaker voor dat mensen zonder opgaaf van reden niet op hun afspraak verschijnen. Wilt u uw afspraak tijdig, het liefst 24 uur van te voren, afbellen? Zo is er weer plek voor een andere patiënt. Wij kunnen u €15,00 per persoon per consult in rekening brengen als u zonder opgaaf van reden niet op uw afspraak verschijnt. Deze kosten worden niet door de zorgverzekeraar vergoed.

Om gebruik te maken van deze online diensten moet u zich eenmalig registeren.

U meldt zich aan per individuele patiënt. Deze registratie kunt u niet voor andere familieleden gebruiken. Voor bijvoorbeeld uw partner of dochter moet een eigen registratie worden aangemaakt met een ander emailadres.
Voor uitleg over het inloggen/registreren klik hier.

Onze Online diensten

  1. Herhaalrecepten
  2. Afspraak maken bij de huisarts of de assistente
  3. E-vraag; een vraag voor de huisarts of praktijkondersteuner

Online herhaalrecept

U kunt uw chronische medicatie (medicijnen die u dagelijks gebruikt) via deze online service herhalen. Wanneer uw herhaalmedicijnen precies klaarliggen in de apotheek is afhankelijk van de verwerking in de apotheek. U kunt hiervoor het beste bij uw apotheek informeren. Wij raden u aan uw herhaalrecepten op tijd, liefst één week van tevoren, aan te vragen.

Voor uitleg bekijk het instructiefilmpje herhaalrecept aanvragen.

Online afspraak maken

U kunt een afspraak maken bij uw eigen huisarts of bij de assistente. Een afspraak bij de huisarts duurt tien minuten en is bedoeld voor één klacht. Denkt u langer de tijd nodig te hebben, belt u dan met de assistente voor een afspraak.

Voor uitleg bekijk het instructiefilmpje afspraak maken of klik hier voor het direct maken van een afspraak in de webagenda.

Email consult

We streven er naar om uw vragen binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

Een emailconsult is niet bedoeld voor spoedeisende zaken. Ook bij klachten waar lichamelijk onderzoek plaats moet vinden is het email consult niet geschikt.

Voor uitleg bekijk het instructiefilmpje e-consult.

HERHAALRECEPT AANVRAGEN

RECEPTENLIJN

RECEPTENLIJN

24 uur per dag bereikbaar op 033 - 721 05 60

BRIEVENBUS HUISARTSEN

U kunt het etiket van uw medicijndoosje 24 uur per dag in de brievenbus van de huisartsen doen. Oranjelaan 104, 3862 CX, Nijkerk

ONLINE HERHAALRECEPT

24 uur per dag beschikbaar. Let op: Voor Online diensten moet u zich eenmalig aanmelden.

Om gebruik te maken van deze online diensten moet u zich eenmalig registeren.

U meldt zich aan per individuele patiënt. Deze registratie kunt u niet voor andere familieleden gebruiken. Voor bijvoorbeeld uw partner of dochter moet een eigen registratie worden aangemaakt met een ander emailadres.
Voor uitleg over het inloggen/registreren klik hier.

Onze Online diensten

  1. Herhaalrecepten
  2. Afspraak maken bij de huisarts of de assistente
  3. E-vraag; een vraag voor de huisarts of praktijkondersteuner

Online herhaalrecept

U kunt uw chronische medicatie (medicijnen die u dagelijks gebruikt) via deze online service herhalen. Wanneer uw herhaalmedicijnen precies klaarliggen in de apotheek is afhankelijk van de verwerking in de apotheek. U kunt hiervoor het beste bij uw apotheek informeren. Wij raden u aan uw herhaalrecepten op tijd, liefst één week van tevoren, aan te vragen.

Voor uitleg bekijk het instructiefilmpje herhaalrecept aanvragen.

Online afspraak maken

U kunt een afspraak maken bij uw eigen huisarts of bij de assistente. Een afspraak bij de huisarts duurt tien minuten en is bedoeld voor één klacht. Denkt u langer de tijd nodig te hebben, belt u dan met de assistente voor een afspraak.

Voor uitleg bekijk het instructiefilmpje afspraak maken of klik hier voor het direct maken van een afspraak in de webagenda.

Email consult

We streven er naar om uw vragen binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

Een emailconsult is niet bedoeld voor spoedeisende zaken. Ook bij klachten waar lichamelijk onderzoek plaats moet vinden is het email consult niet geschikt.

Voor uitleg bekijk het instructiefilmpje e-consult.

CONSULT

TELEFONISCH CONSULT

TELEFONISCH CONSULT

Voor korte vragen aan uw huisarts is er het terugbelspreekuur. Wilt u uw huisarts telefonisch spreken, geef dit dan door aan de assistenten.

E-MAIL CONSULT

We streven er naar om uw vragen binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Een e-mailconsult is niet bedoeld voor spoedeisende zaken. Ook bij klachten waar lichamelijk onderzoek plaats moet vinden is het email consult niet geschikt.

Om gebruik te maken van deze online diensten moet u zich eenmalig registeren.

U meldt zich aan per individuele patiënt. Deze registratie kunt u niet voor andere familieleden gebruiken. Voor bijvoorbeeld uw partner of dochter moet een eigen registratie worden aangemaakt met een ander emailadres.
Voor uitleg over het inloggen/registreren klik hier.

Onze Online diensten

  1. Herhaalrecepten
  2. Afspraak maken bij de huisarts of de assistente
  3. E-vraag; een vraag voor de huisarts of praktijkondersteuner

Online herhaalrecept

U kunt uw chronische medicatie (medicijnen die u dagelijks gebruikt) via deze online service herhalen. Wanneer uw herhaalmedicijnen precies klaarliggen in de apotheek is afhankelijk van de verwerking in de apotheek. U kunt hiervoor het beste bij uw apotheek informeren. Wij raden u aan uw herhaalrecepten op tijd, liefst één week van tevoren, aan te vragen.

Voor uitleg bekijk het instructiefilmpje herhaalrecept aanvragen.

Online afspraak maken

U kunt een afspraak maken bij uw eigen huisarts of bij de assistente. Een afspraak bij de huisarts duurt tien minuten en is bedoeld voor één klacht. Denkt u langer de tijd nodig te hebben, belt u dan met de assistente voor een afspraak.

Voor uitleg bekijk het instructiefilmpje afspraak maken of klik hier voor het direct maken van een afspraak in de webagenda.

Email consult

We streven er naar om uw vragen binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

Een emailconsult is niet bedoeld voor spoedeisende zaken. Ook bij klachten waar lichamelijk onderzoek plaats moet vinden is het email consult niet geschikt.

Voor uitleg bekijk het instructiefilmpje e-consult.

IN- EN UITSCHRIJVEN

Voor het inschrijven bij de huisarts, neemt u de volgende stappen:

  • Vul het  inschrijfformulier in of vraag het aan bij de balie.  
  • Per gezinslid één formulier.
  • Bij het eerste bezoek graag uw verzekeringspas en legitimatiebewijs meenemen.
  • De huisarts stelt een kennismakingsgesprek op prijs.
  • U kunt hiervoor contact opnemen met onze assistentes.
  • Geef aan uw verzekering door dat u veranderd bent van huisarts.
  • Vraag uw vorige huisarts uw medische dossier naar ons door te sturen.

Om u uit te schrijven, neemt u de volgende stappen:  

  • Neem contact op met onze assistente om door te geven wie uw nieuwe huisarts wordt.
  • Wij zijn verplicht om uw dossier over te dragen aan uw nieuwe huisarts. U kunt deze niet zelf meenemen.
  • Graag zelf aan uw verzekering doorgeven dat u bent veranderd van huisarts.

Wij blijven graag op de hoogte van wijzigingen in uw contact-, persoons- of verzekeringsgegevens. Vul hiervoor het wijzigingsformulier in.

SAMENWERKENDE HUISARTSEN

Huisartsen van De Nije Veste hebben een samenwerkingsverband met alle andere huisartsen in Nijkerk. Gezamenlijk hebben ze de zorg om de patiënt heen afgestemd door middel van zorgaanbod plannen. Dit geldt voor de patiënten die zorg nodig hebben bij diabetes, geestelijke gezondheidszorg en de longzorg (COPD en astma)

  • Samen met de praktijk van huisarts Bakker en HAP Bij de Haven vormen de huisartsen van de Nije Veste één van de twee huisartsenzorggroeppen in Nijkerk. Echter, laatstgenoemde praktijken zijn niet in gezondheidscentrum De Nije Veste gevestigd.
  • De andere zorggroep is verbonden aan gezondheidscentrum Corlaer, waartoe ook de huisartsen in Zwartbroek en Nijkerkerveen behoren.

Voor meer informatie over de bovengenoemde huisartsenpraktijken kijkt u op de website:

SUGGESTIEFORMULIER

Heeft u bruikbare tips over hoe wij onze patiënten beter van dienst zouden kunnen zijn, laat het ons dan weten via onderstaand suggestieformulier! Hartelijk dank hiervoor, wij zullen uw suggesties in overweging nemen.

UW GEGEVENS (OPTIONEEL)

Aanhef
dhrmevr

Naam

Adres

Telefoonnummer overdag

Telefoonnummer 's avonds

E-mailadres

SUGGESTIE